2 Temmuz 2014 Çarşamba

CYRÈNE HYDRA PROTECT SUNSCREEN SPREY SPF 30+

Merhaba,
Bugünkü konuğum bu tatilimin ve bundan sonrakilerin baş tacı 
CYRÈNE Hydra Protect Sunscreen Sprey SPF 30+.
 

Cildimin güneşe karşı çok hassas olduğundan şu yazımda bahsetmiştim. CYRÈNE Hydra Protect Sunscreen Sprey SPF 30+, hayatımda ilk kez haşlanmadan, kıpkırmızı yanıklarla acıdan kıvranmadan bronzlaştım. Evet hiçbir zaman kızarmadan kapkara olamadım. Yine önce kızardım, ama en ufak bir acı hissetmeden. Hatta omuzları yandığı için acı çeken eşim, benim acı çekmememe şaşırdı :) 


Ürünün özelliklerine gelecek olursak, 30+ faktör 42.7'lik bir faktöre denk geliyor. Ancak yine de yüksek koruma kullanıyorum diye, rahat olmamak gerek.Malum güneşin zararları gittikçe daha da artıyor. 



Ürünün şişesi pompalı, kullanımı çok kolay.


Yapısı hafif ve yağsız. Yapış yapış olmadığı için rahatsız etmiyor.


İçeriğinde Hawaii'de yetişen Kukui yağı varmış. Bu yağ sayesinde cildi nemlendiriyor.

Güneşe çıkmadan 15-20 dakika önce uyguladım. Bu çok önemli.


Bir de 2 saatte bir yenilemek gerekiyor. Çünkü cildin ürünü emmesi gerekiyor koruma için.
Fiyatı Lila Kutu'da 39 TL.



Yakın zamanda CYRÈNE Güneş serisindeki After Sun ürününün de yazısını paylaşacağım. Beklemede kalın :)

Sevgiler, bol güneşli günler...
Burçin Ünüvar


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa